torsdag 20 mars 2008

Jag- ett dreglande monster!

Alla har vi ju nån gång dreglat i sömnen och vaknat på en stor blöt fläck... lika mysigt varje gång... Men igår hände det ! Mitt under mitt klarvakna tillstånd! Det började med att Marcus av någon klumpig anledning ramlade ner från soffan... På vägen upp slog han huvudet i bordet, och jag som kikade ner över soffkanten skrattade så jag dog!!! Och då kom det! Jag dreglade honom rakt i ansiktet, utan att märka det! Han fick en stor blöt fläck på sitt glasöga... Hur sexigt är inte detta???? Fan!!!! Han kommer alltid att minnas mig som den dreglande flickvännen!!!

2 Comments:

Anonym said...

& du honom som den klumpiga pojkvännen som ramlar ur soffor utan anledning.../A-L

Stina said...

Du låter som när carrie råkar släppa sig när hon och Mr Big ligger och myser i sängen hahahaha. Du, vi är bara människor du vet. Kram på dig!