söndag 29 juni 2008

I morgon får jag hämta nycklarna till lägenheten jag köpte för ett år sedan... Nu är den färdigbyggd. Känns lite konstigt att flytta ifrån Marcus, men vi försöker se det som att vi utökar vårat boende. Vi har en lägenhet i stan, och ett landställe i Fruängen...

Helgen har för övrigt varit bra. Igår hade jag "produktionsmiddag" med Bill och Benjamin. B & B skriver låtar till mig och så småningom ska vi försöka få till en skiva av det hela. Efter middagen gick vi en sväng till Ljunggrens dit även Lena och Gunnar kom och förgyllde med sin närvaro. Trevlig kväll!

I fredags var jag på premiär på fjäderholmarna. Fyra bröllop och ett bad. Det är det bästa med att ha en scenograf till kille. Att man får gå på premiärer. Okej, inte det bästa kanske men det är bra! Farsen var mysigt sommarrolig och fjäderholmarna var vackert!

Och sen har jag ju jobbat hela helgen inne på ett 40-gradigt VILA ( Vi har inget ventilations-system). Och ätit väldigt mycket onyttigt.... Typiskt...

Nu kollar Marcus på fotboll. Jag sneglar med ett öga. Hejar på Spanien.

1 Comment:

Fredrik said...

Och hur gick det sen?