onsdag 10 september 2008

Indien?

Har varit ledig i två dagar och drömt en hel del... Fast jag jobbar för att drömmen ska bli verklighet... Me and my baby ( som jag knappt kommer ihåg han ser ut.... suck...) ska försöka åka på semester i februari efter att jag är klar med revyn. Helst vill vi åka en hel månad och vi jobbar för det. Men det beror ju alltid på med jobb och pengar och så.... I alla fall så är jag väldigt sugen på Indien. Är det någon som varit där? Marcus vill ju gärna till Thailand men jag som varit där så mycket är sugen på nåt annat och Indien verkar väl spännande? Eller är det någon som har nåt annat förslag?

3 Comments:

anna-lill said...

Finland Isa, Finland

Isa said...

Åh! Att vi inte tänkt på det! Jag måste visa det fantastiska ställe som vi var på med musikalakademien! Vilka minnen!Vilken exotisk plats! ( minns inte ens vad stället hette...)
Tack Anna-lill!

anna-lill said...

Lappfjärd, Närpes... (eller var det Herpes??) Tack för en jättetrevlig kväll, hur mysigt som helst!! Underbart att va hemma igen, & kul att få se din fina lägenhet. Kraam!