tisdag 18 november 2008

Mitt 100:de inlägg...

Så... nu sitter jag här i Brunflo... just nu på min lillebrors rum faktiskt. Vi sitter bredvid varandra med varsin dator... Inte så socialt, men ganska mysigt... Det är verkligen med skräckblandad förtjusning som jag ska bo hemma i två månader... Usch, undrar hur det kommer gå....

Just nu saknar jag min älskling jättemycket... Så himla supermycket! Du är ju bäst Marcus! Du fattar inte hur mycket jag älskar dig och beundrar dig för att du står ut med mina ups and downs... Kan du inte överväga att bo i Brunflo med mig i två månader? Det är ganska fint...:)

Vill tacka alla mina underbara vänner för en fantastisk kväll igår med scones och te och mys... Ni får gärna oxå flytta till Brunflo i två månader!

Idag fotade vi till revyn... till affischen. Vi hade jättesnygga klänningar, men jag kände mig lite som en valross för den var så tajt... Måste komma igång med träningen och jobba på min självkänsla! Är så djävulskt less på att man aldrig kan lära sig att acceptera hur man ser ut!!! Ska det vara så djävla svårt?

Avslutar med en liten bild på min revyensemble i Börtnan:

1 Comment:

Anonym said...

Du är alltid vacker syster :)