lördag 21 februari 2009

4...

Okej, jag tar mig väl an en utmaning då...

Mina 4 favorit-program: Sex and the city, Scrubs, Heroes och Vänner...

4 saker jag gjorde igår: Åt lunch med Marcus, Sara och Simon på Muggen, fortsatte med dessa tre till Liljevalls och tittade på Vårsalongen, köpte en dagbok och såg "När lammen tystnar"

4 saker jag ser fram emot: Sommar! När jag och Marcus får vår lägenhet i Midsommarkransen ( hoppas allt går bra!) Nästa gång jag får ett roligt jobb! Åka utomlands!

4 favorit-restauranger: Dado ( indiskt på söder), Fyra knop ( crepes på götgatan), En annan indier på Katarina Bangata som jag inte minns vad den heter... Ett ställe i Thailand där söta Sunny jobbade! ( jag och namn...)

4 saker på min önskelista: Att allt går vägen med våra lägenhetsaffärer och byten, Att alla är lyckliga, Att jag får huvudrollen i en film nån gång, Att jag blir rik! =)

Och sen en bild på den man fick utmaningen av. Söta Anna-lill! Här som Konrad till höger...


Jag utmanar Josefin
syster lina
Malin och
Marit

2 Comments:

Anonym said...

Ååå, syster, gud så jag saknar dig. Jag ska ta mig an utmaningen sen :)
kan inte du ringa mig i veckan? eller så ringer jag :) <3 Lina

Anonym said...

ååå du skulle ju skrivit:

Längtar till Emmi & Mattes bröllop!!!
Ringer dig i nästa vecka:)

Kram