torsdag 12 februari 2009

Stockholm, stressdrömmar och Buddy!


Tillbaka i Stockholm på riktigt... Östersund och revyn är ett minne blott. Ett jävligt fint minne!
Nu ska jag bara vänja mig vid storstads-pulsen... brukar ta ett tag innan jag känner mig hemma igen... Just nu är det så mycket i huvudet oxå... Jobb, boende-frågor... Jag drömmer stressdrömmar varje natt... Att jag blir jagad och inte kommer nån vart... mina steg går i slowmotion och jag vet undermedvetet att jag blivit drogad och att jag snart ramlar ihop och han fångar mig. I nästa dröm ska jag med ett tåg som ska gå vilken sekund som helst och jag springer i motvind... för att nämna de två senaste...

Har i alla fall haft en trevlig kväll! Middag med Marcus och hans föräldrar, och sen genrep av Buddy Holly! En härlig energi- kick och jag blev jävligt peppad inför min Abba- spelning i Danmark i helgen! Ska fasen rocka som Agneta! ( så mycket hon nu rockar, inte så mycket men i alla fall...)

Må väl!

1 Comment:

Linnéa Lindström said...

Du ska se att allt kommer ordna sig men förstår stressen! ha det så skoj i danmark :-)