tisdag 3 mars 2009

Grattis finaste bästa!


Det här är min kille... Min kille är väldigt fin, vacker, snäll och otroligt talangfull! Idag blev han belönad för sin talang! Han vann en guldmask för bästa scenografi till The Producers! Grattis så himla supermycket älskling! Önskar så att jag kunde vara där och fira med dig... ( guldmasken har pissiga regler, de nominerade får inte ens ta med sig respektive, typiskt...) Jag är i alla fall otroligt stolt över dig, och skålar med min cola light hemma i soffan i Fruängen...

Vi har för övrigt en sak till att fira idag. Vi har fått gemensamt lån från banken! Så snart kommer jag vara stolt sambo i en mysig lägenhet i midsommarkransen! ( Ja, jag har ju för övrigt sålt min lägenhet i Fruängen)

Jag längtar så tills vi bor ihop, och jag längtar tills jag får ge dig världens största grattis-kyss! Jag älskar dig högre än himlen!

4 Comments:

Linnéa Lindström said...

Grattis till lån och utmärkelser :-) Vad kul!! O vad mysigt att få bo tillsammans :-)

Anonym said...

Fantastiskt! Åh så roligt, ge värsta stora grattiskramen från mig! Kram/Sarah

anna-lill said...

Åh va kul att det gick vägen med lägenheterna! Grattis! :)

Fredrik said...

Grattis. Fina ni är.