måndag 18 maj 2009

Den bästa sommaren!

Sommaren på Gotland 2005. Vi var alla där för att spela musikalen Hednadotter. Det var en sommar med underbara människor, Sanda, Tofta, Visby, massa bilåkande, nakenspring på ängar, en toalett på 15 pers i huset där vi bodde, väldigt mycket vinpimplande (även lite absint...=)) och på tok för många cigaretter, alldeles för många tårar men ännu flera skratt. Det var en underbar sommar då jag mötte vänner för livet. Det var den bästa sommaren! (Det är jag och Erik Linder som sjunger "Kärlekens vingar" ur musikalen Hednadotter)

6 Comments:

Anonym said...

Oj, jag blir alldeles gråtig och nostalgisk... Så fint vi hade det! puss Karolina

Joakim said...

Naaaaw..... Den BÄSTA sommaren...! Många erfarenheter och många lyckligheter och så fantastiskt underbara människor...
*lyckoelefanttår*

Mollie said...

Visserligen var jag bara med året därpå men.. jag längar också!

Isa said...

Året därpå var ju inte fy skam det heller. Det kan ju inte bli annat än underbart med Hednadotter och Gotland!

Marit said...

Vackert!

Anonym said...

Hej,

Har varit i Stockholm i helgen. Träffade Fredrik Hallgren, kul att hänga lite med honom. Jag brukar följa hans blogg ibland, tittad in på din blogg och lyssnade på den vackra sången. Jag ville bara säga att du har en fantastisk sångröst. En röst som spelar på alla känslosträngar. Varför är du inte på de stora scenerna? Förstår inte det?

Lycka till! Jag hoppas att få se dig i en kommande musikal i Stockholm.

Lars Bergman