söndag 31 maj 2009

" Jag ska måla..."

" Jag ska måla hela världen lilla mamma, full av solsken varje dag. Om det regnar och är grått det gör detsamma, du ska solsken i ditt fönster alltid ha!"


En stor bukett av de vackraste blommor vill jag skänka till min mor idag!

Min mor är världens vackraste på alla sätt och vis och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.

Hon är smart, hon är rolig, hon är snäll, omtänksam, idérik och alldeles underbar...

Jag är så stolt över henne och det har jag alltid varit, även under de där jobbiga åren då alla skämdes för sina föräldrar...

Jag har alltid sett upp till min mamma och blir glad när folk säger att jag är lik henne...

Jag och min mamma kan prata om allt oxå, och då menar jag ALLT! Det är underbart!

Ibland bråkar vi och är sura på varandra, men det är ju bara för vi älskar varandra så fasligt mycket!

Puss till dig på mors dag, fina lilla mamma!

1 Comment:

Anonym said...

Tack för den underbara blomsterbuketten ,samt alla vackra ord...kramar från din kära mor.