lördag 4 juli 2009

Helsingborg, baby!

Igår tog vi tåget till min barndoms-hemstad Helsingborg för att idag gå på min bästa barndoms-väns bröllop.
Vi gick upp mycket tidigt och sov mycket på tåget...
Väl framme sken solen och vi letade upp en uteservering där vi åt lunch och drack vin.
skål!


Vi promenerade vid vattnet. Så himla fint!


Sen gick vi till Maria-kyrkan där jag övade på min sång inför bröllopet idag.
Kyrkan har blivit väldigt modern och har en kollektomat. Det tyckte jag var roligt.
Sen blev vi hämtade av min morbror och for hem till honom
Morbror Anders.
Hans pojkvän Johnny.
Sötnöten Molly.
Vi drack rosé.
Johnny grillade.

Marcus fick en ny kompis. I det lilla huset sov vi.
Vi rökte lite. Det är ju semester.

Plötsligt var det mörkt och vi hade druckit ganska mycket vin och rökt lite för många cigg, så då var det dags att sova. Himla trevlig kväll!
Nu har det blivit förmiddag och vi har ätit frukost.
Nu ska vi lägga oss en timme i solstolen och sen göra oss i ordning för bröllopet. Hejhej!

2 Comments:

Josefin said...

Åh, vilka underbara bilder Isa. Ni är så vackra och verkar njuta bra av ledigheten. Kolektautomaten var typ det roligaste jag sett. Hahaha. Puss

Anonym said...

Såg tämligen trevligt ut!
Såg ut att vara bra väder också.