söndag 12 juli 2009

Väddö, vin & vänner.

I torsdags åkte jag och Marcus ut till Väddö där Marcus föräldrar har hus. Hela fredagen lagade vi mat, bakade bröd och rabarberpaj, gjorde whisky-sour och fixade... För på fredag kväll väntade vi fin-besök av Sarah + Simon och Jeanette + Oscar.

Titta så gott!
Middag första kvällen.
Jeanette + Oscar.
Vi satt uppe till 3 och pimplade vin, så lite trött var man på lördagen. Men det blev en fullspäckad dag ändå förstås!
Vi gick på promenad med Ludde.
Så han fick bada...


Sen begav vi oss till Knapp Karlsson.
Det är världens mysigaste kafé/krog.
Det här är det gulligaste jag sett. jag trodde inte att det var på riktigt. Små sval-bebisar.
Vi åt glass.
Sen åkte vi hem och solade.
Och badade.

Korvgrillning.

Hammock-häng


Sara + Simon
På kvällen spelade vi galen-panna. Det är roligt men många blir ganska irriterande när de inte kommer på vem de är. Jag vann, så jag blev inte irriterad... =)

Sen blev de ju förstås lite gitarrplinkande. Mysigt...

Idag solade vi lite till och åt sill-lunch. Sen for de hem i bilen. Jag och Marcus tar snart bussen. Himlans trevlig helg!
Men nu känns allt lite tomt. Nu är min semester slut och jag vet inte riktigt vad jag ska längta efter.... Men det blir nog bra...

4 Comments:

Anonym said...

hej isabelle!Ser ut som du haft det underbart. Både i Köpenhamn och på Väddö. Förstår att det känns trist att semestern är slut,men du får njuta av alla fina minnen. Vore kul att se dig och Marcus något. Vi ska spela "Skådespelerskan" vid Knapp Karlsson den 24 juli. Det vore jättekul om ni kunde komma och kolla. Massa kramar Emmelie

Isa said...

Åh, vad roligt! Tror faktiskt att jag är ledig den 24 så det är inte helt omöjligt att vi dyker upp. Det vore ju så kul att se dig! Både på scen och privat! Hoppas du har en underbar sommar! stor kram!

Josefin said...

Heeej. Faaaaan. Kan ni lägga av att vara så sjukt snygga och perfekta! Ikväll kommer jag hem till er för att rucka lite på er snygga och perfekta vardag! Ska bli fett kul att se ER och nya lyan! PUSS

Falk said...

Ååååååååå jag blir helt kär i dig o alla dina bilder!! De ser ut att vara tagna ut en film- skitmysigt:)


Puss Falk