torsdag 13 augusti 2009

Tillfälligt nummer

Okej, jag behövde en ny mobil och bytte till TRE. Efter massa strul med Telia och Tre ska jag slutligen få tillbaka mitt vanliga nummer. ( Brukar tydligen aldrig vara problem, men för mig var det ju nästan omöjligt förstås)
Men först den 21 augusti är allt som vanligt igen. Fram till dess nås jag på följande nummer: 073-5265360
Förresten, vad är grejen? När jag nu bytt till TRE får jag plötsligt veta att alla hatar TRE. Hur har jag missat det? Här har jag gått och trott att alla är glada och lyckliga i sin "TRE-värld". Och när jag äntligen skuttar över till andra sidan visar det sig att det är vägen mot helvetet.... Eller? Är det verkligen så dåligt med TRE? Ska jag ha sjuklig ångest och fasa inför min första räkning?
Jaja, mobilen är fin i alla fall, och jag kan skicka mms för första gången i livet. Det är roligt.

3 Comments:

Fredrik said...

Det är lite dyrt med tre...men annars kan du ta det lugnt :)

Anonym said...

Du skulle valt comviq "snackis", jag sänkte min kostnad med hälften... Det jag stör mig mest med TRE är den där låten som spelas när man ringer upp. När kan du åka till Vimmerby då? /Anna-Lill

Fanny said...

näe tre är ok.
Faaaaaast jag har sånt där fast pris så jag vet vad det blir varje månad. Mem det är skitbra täckning. I alla fall där jag brukar vara...:)
Puss