onsdag 2 december 2009

Hostande damer och intervjuer.



Jag åker tåg igen och fördriver tiden med bokläsande och bloggläsande. Hela resan har jag kämpat med att inte andas för mycket. Hon som satt bredvid mig fram till Gävle hostade och nös som om det inte fanns någon morgondag. Typiskt.... Det är jobbigt att fokusera på att inte andas för mycket.... Jag vill ju icke bli sjuk, men inser nu att det finns en stor risk. Typiskt igen...

Idag har jag blivit intervjuad av tre tidningar i Östersund angående både revyn och Buddy Holly. En intervju på telefon och två IRL. Långa intervjuer och mycket foto-knäppande. Roligt! Det är kul att bli intervjuad. Då känner man sig som en lite mer intressant person på nåt vis. Lite läskigt oxå, hoppas jag sa bra saker och blev bra på bilderna.

Nu är mina batterier på datorn snart slut, så då får jag fortsätta med min bok. Det är en bra bok så det gör inget. hejhej!

1 Comment:

anna-lill said...

Klart vi hinner ses! Vi kör tors, fre, lörd men är ledig sönd & månd så då kan vi ju ses:)
& sen är du ju självklart hjärligt välkommen att komma till Södertälje & se showen om du/ni vill!