tisdag 15 december 2009

The pink piano-dream




Åh, vad jag önskar att jag hade Elsa Billgrens alldeles underbart fina rosa piano! Det är det sötaste piano jag har sett och jag vet att trots att jag inte kan spela piano skulle jag lära mig på nolltid om jag hade detta lilla mästerverk. Sen skulle jag sitta hela kvällarna och komma på vemodiga vinter-melodier. Jag känner mig lite vemodig. Vemodig och väldigt trött... Jag ramlar liksom ihop på soffan när jag kommer hem från revy-repen. Vet inte om det är vintern, mörkret, östersund, stressen, vitaminbrist eller saknaden av kramar. Förmodligen en blandning av allt.

2 Comments:

Anonym said...

Hej sötnos! Såna pianon går att få tag på gratis, kolla Blocket och tidningen. Och så får man måla lite då!! Puss o kram Karolina

Anonym said...

Stå ut med det här nu Isa! Det är bara fint att vara trött efter repen, det kommer bli så fint när solen kommer fram efter det här mörkret...och så himla fint det ska bli när du ska träffa Marcus snart igen....

Saknar dig!

Kram & love G