onsdag 20 januari 2010

Jag vill springa på en strand i en 50-talsbaddräkt och jag vill att hela världen ska se på

Åh, tänk om jag hade varit en filmstjärna! En sådär obeskrivligt underskön filmstjärna som alla vände sig om efter på gatan. jag skulle vara platinablond som Marilyn, kopparfärgad som Rita Hayworth eller bara sådär perfekt 60-talssöt som Audrey. Jag skulle få dansa med Fred Astaire och få ljuva filmkyssar av James Dean. Och jag skulle få sitta med en gitarr i ett fönster och sjunga moonriver samtidigt som hela världen höll andan.



I mitt nästa liv vill jag födas i en tid som redan varit och bli filmstjärna på 50-talet. Framtiden är ju så läskig ändå...

1 Comment:

Anonym said...

Halåå.. Hej fina fröken..

Ta Det lugnt Nu..!

Hmm..jo nu undrar du säkert vem Jag är Och vad jag gör här. ellerhur?

Hej .
jag snubblade över din blogg och gick in o läste lite..
Det var Roliga,intressanta åsikter , tankar och kommentarer du har om ditt liv, livet och världen.
Vem är du? Vad heter du? vad jobbar du med? var bor du?
Menar inget illa..Blev bara lite nyfiken på din blogg och vem du är.

skriv gärna till mig.

Sköt om dig.

kram.
A. Lund.

a_bj_lund@hotmail.com