söndag 14 februari 2010

Göteborg

I fredags begav jag mig till Göteborg med Buddy holly-gänget.

Min fina uggla fick oxå åka med i turnébussen. Det är min maskot som jag fick av världens bästa revy-gäng, så självklart måste han få följa med!

Efter fredagens spelning i Scandinavium blev det några glas vin i hotellbaren och sedan godnatt och så var det lördag och jag skulle möta upp Göteborgs tjusigaste flickor för lunch.

Nettan.


Helena.

Karolina.

Helena et moi.

Tillbaka till Scandinavium på lördag kväll. Cilla var söt och glad som alltid!

Vackra Anna hade sin förtjusande dotter med sig under helgen. Så söt att man inte tror att det är sant.
Ugglan hänger med! =)

Lisa värmer upp.

Jag i Apollo-peruken.

Det var massa fint folk i publiken på lördag kvällen och efteråt vart det förstås vin med dem. Här Nettan, Helena och Lotta.


Sen gick vi till nattklubben Park Lane. Tyvärr var jag dålig med kameran men en bild på Glenn och Johan blev det. Ganska jobbigt ställe men vi satt i ett hörn vid ett bord och hade trevligt och plötsligt var klockan nästan 5 och man började bli lite sliten. Så då gick vi och sov några timmar innan bussen tog oss tillbaka till Stockholm där jag nu ska vara i 3 dagar. Fin helg! 

0 Comments: