måndag 15 mars 2010

Festligt och sorgligt och hopp om att vintern faktiskt snart är död.

I lördags spelade vi sista Buddy Holly. Sista föreställningen var helt magisk och på slutet ville jag bara frysa tiden så att det aldrig skulle ta slut. Men nu är det slut och det känns lite sorgligt.


Igår kom vi hem till Stockholm och på kvällen vart det förstås fest. Tyvärr var jag dålig med kameran, men några bilder får ni.

Jag hann hem en snabbis innan festen och lockade håret.
Maria Elena x 3

Jesper, Glenn och Pablo.

Johan och Annika.

Putte och Pablo.

Glenn et moi

Tore, Annika och Putte.

Alla fick diplom! =)

När festen tog slut blev det Patricia och sen Donken och sen hade plötsligt tunnelbanan börjat gå igen och då blev det god natt.

När jag gick hemåt hade det börjat ljusna och jag vart liksom så lycklig av det. Snart, snart är all is borta och det känns väldigt fint. 

Väldigt, väldigt bra kväll. Fin avslutning på fin tid.  Nu ska jag in till stan och se Alice i underlandet. Äntligen!


1 Comment:

Annika said...

Haha, inte ok!! Bilden på mig, Tore och Putte alltså..! Haha, fy fan..! Men de andra var fina, kul med alla vi M-Eor. :) Kram och tack för en kul kväll!