tisdag 19 oktober 2010

När man var liten föll man jämt, men nu skare va så jävla hemskt.




Idag känner jag mig ganska fin. Nästan lite som en 40-talsflicka. Jag känner mig oxå ganska trött. Det ser man ganska tydligt, speciellt på den första bilden... Jag känner mig dessutom ganska deprimerad på grund av vädret. Det känns heller inte bättre när jag tänker på att det är oktober vilket innebär att vi har typ 7 månader av frys framför oss. Jag längtar redan ihjäl mig efter våren. Suck... Men men, jag känner mig i alla fall ganska fin och nu ska jag städa min lägenhet så att den blir fin och sen tända lite ljus och lyssna på regn som smattrar mot rutan. Kan tänkas att jag får lite finbesök framåt kvällen oxå. Det är ju alltid mysigare att deppa över vädret tillsammans med någon.

3 Comments:

Anonym said...

Håller med dig, vädret är skit, men solen kommer tillbaks... och du ser ändå söt ut..

Kristina

Jacob said...

Hösten är trist men nu har vi lite sol iaf:) Jag tycker du ska unna dig en resa till nått soligt ställe i vinter. Vi bor i ett alldeles för mörkt och kallt land..

Kram Jacob

Isa said...

Ja, hurra för att solen är här idag i alla fall! Då är det ganska fint med höst... Men en resa måste det nog bli i vinter. Det förtjänar vi allihop! Kram!