onsdag 2 februari 2011

De brister tidigare och tidigare, isarna.

Idag var det en helt perfekt februari-dag i Stockholm. Hela luften andades vår. Jag mötte upp Emmie och Daniel för en promenad på Djurgården.










Vi var himla glada! =) Man kan inte vara så mycket annat när det känns som vår lite fastän det är mitt i vintern. Nu får det gärna bara bli mer och mer vår för varje dag tycker jag. Inga bakslag! I morgon ska jag förvisso till Östersund, där är det nog inte så mycket vår, men det blir fint ändå!

5 Comments:

Fredrik said...

Vilka fina bilder! Vad har du för kamera?

Isa said...

Tack! En canon G10 har jag. Den är bra, tycker jag. =)Sen fixar jag till bilderna lite efteråt oxå. =)

Jenny said...

Åh Finaste Gänget!
Längtar efter er!
Puss

Anonym said...

Välkommen upp, här är det mest is nu tyvärr. Trevligt det blir att hänga lite på lördag! Kram på dig fina vän =)

Fredrik said...

Snyggt!