söndag 27 februari 2011

Tidigt 1900-tal för en kväll.


I osdags när jag kom hem hade jag fått det här tjusiga kortet med posten. Det är en inbjudan till Cillas inflyttnigs/födelsedagsfest. Temat var 1910/1940- filmstjärneglans. I fredags var det dags.


Alla var så himla fina och hade verkligen gått in för temat.





Jag var den enda tjejen på festen som hade byxor. Jag kände mig som Katherine Hepburn. =)


Vi blev bjudna på nudelwok bl.a.


Och var såhär glada!


Fin bordsduk!



Cilla bor på riktigt i den finaste stora 1:a jag sett. Det gjorde lite ont i hela min kropp för att jag så himla gärna oxå skulle vilja bo så där.


Utsikt över hela Slussen.


Daniel drog förstås fram gitarren och vi sjöng för cilla.


Cilla hade fått ett munspel av Daniel och hon fick sola massa på en specialskriven Cilla-låt som Daniel gjort och som vi alla sjöng.

Hon var grym!


Det var en himla fin kväll!

1 Comment:

Jeanette said...

Men dum, att få känna sig som Katherine Hepburn för en kväll känns ju inte helt fel:)