torsdag 23 juni 2011

Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen.

De senaste dagarna har jag bl.a:

* Sett "Melancholia". Jag tyckte om den och blir lika förundrad varje gång över att man lyckas komprimera så mycket ångest i en film som Lars von Trier.


*Njutit av utsikten och sällskapet i Cillas lägenhet.

*Jobbat på VILA.

*Pluggat inför en provfilmning.

*Tagit nya cv-bilder. Åh! Tror de blir fina. Var hos bästa fotografen och blev ju så himla nöjd sist.


* Köpt ett par nya skor som jag egentligen bara tänkte att jag skulle använda på fotograferingen men som jag känner mig så snygg i att jag tror att jag måste behålla dem. Jag blir 1.83 lång. :)



Festat med mina båt-bästisar och blivit lite irriterad över att jag inte tagit kort med min riktiga kamera. Himlen och Stockholm är ju bara så vackert klockan 4 på morgonen en sommarnatt.


Idag är jag lite ledsen över sommarvädret och tänker att jag nog stannar inne bland mina ledsna blommor och läser böcker.

0 Comments: