torsdag 1 mars 2012

Som en liten smaragd.

Den här glada klänningen kommer från Monki och passar bra som vårpepp tycker jag!

Imorse var jag på universitetet och gjorde test på min hjärna. Min kompis Lena pluggar till logoped och behövde testpersoner. Hoppas min hjärna funkade bra. Var nämligen lite trött efter 3 event igår med diverse drinkbiljetter. Efter huvudtesterna sprang jag runt på stan och letade grejer till en plåtning jag ska styla nästa vecka. Japp, jag har börjat extraknäcka lite som stylist.:) Alldeles nytt och spännande (förutom alla dockor jag gjort på VILA genom åren). Väldigt kul!

5 Comments:

Garderobenmin said...

Vilken underbar klänning och så fin blogg du har. Kul att hitta nytt!

//garderobenmin.blogspot.com

Anonym said...

Vilken härlig färg på klänningen. Vet du om den finns kvar på Monki?

Isa said...

Ja, jag tror den finns kvar! Var iaf inte så längesen jag köpte den! :)

Vicky said...

HUR fin som helst.

Anonym said...

Okej, tack så mycket. Jag ska gå förbi och kolla i butiken idag. :)