fredag 9 mars 2012

Vårjackan och jag!


Jag har en ny vårjacka och jag kan knappt vänta tills det är så varmt att vi får gå ut tillsammans. Kanske nästa vecka? Har hört att det ska bli varmt då! :) Jackan är från H&M och jag kunde inte motstå den. Det kändes som att mitt namn stod klistrat över bröstet.  Tröjan är från VILA och den tycker jag oxå om.

Nu har jag precis kommit till Göteborg. Sitter och äter lunch och ska snart gå på en ansiktsbehandling. Klantiga jag köpte en på groupon och insåg inte förrän efteråt att erbjudandet inte alls var i Stockholm utan i Götet. Så det var ju tur att jag skulle hit!  Så nu blir det en lyxig inledning på en finfin helg! Happy friday till er alla!

2 Comments:

Anonym said...

Vilken himla fin vårjacka. Själv har jag en lila som känns så otroligt jag för våren.

Kuriosakabinett said...

Det är vårjackornas vårjacka. Så fin.