fredag 20 april 2012

Jag vill vara både flicka och pojke. Tvinga mig aldrig att behöva välja.

Häromdagen var jag på en casting vid Odenplan, och när jag är där i trakterna går det liksom inte att låta bli att smita in på en av de finaste små butikerna som finns. Old Touch. Oj oj oj, så mycket fint det finns där! En oas av historia förpackad i fina ting i en liten och väldigt trång butik. Jag kom hem med 4 saker.


Denna sockersöta blus med gulligaste kragen. Som en liten maräng.

2 böcker av Selma. Jag har inte läst något av henne och det är ju nästan lite skamligt så när jag såg dessa fina fanns det liksom ingen ursäkt.

Och slutligen den här korta, urfina slipsen från 30-talet. Den är jag nog allra mest nöjd med. :)

3 Comments:

Linnéa said...

Ja visst är det världens bästa affär!! Vi köpte 10-talsorginal klänningar häromdagen och det kostar ju liksom ingenting heller! Fint du sjöng i förra inlägget Isa. Lägg upp mer. Och vad var det för casting?

Isa said...

Man kan vara där inne hur länge som helst! :) Tack så mycket, söta du! Castingen var för en reklamfilm. Kram!

Madeleine said...

Otroligt fint. Älskar söta marängkragen!