torsdag 24 maj 2012

3 dagars kläder.

De 3 dagarna vi hade i Rom bjöd på sol, regn, åska, historia, promenader tills fötterna värkte, god mat, vin, drinkar, vintageshopping, glass och trevliga personer. Ska visa er bilder så fort jag hunnit gå igenom alla. Så länge får ni se vad jag hade på mig på dagarna.


Förrsta dagen var det helt okej väder, men lite regn på kvällen. (Jacka, skjorta och väska från VILA, shorts H&M, skor Vagabond.)


Andra dagen ösregnade det emellanåt och var ganska kyligt. Jag var ganska ledsen över det först, men det visade sig bli en supermysig dag. Man fick jobba lite lager på lager klädmässigt. (Byxor Topshop, kofta COS, jacka VILA, Halsband Indiska, keps Beyond Retro.)

Tredje dagen sken solen igen och jag hade en av mina bästa klänningar. Den kommer från Miss Patina. (Väska VILA, strumpbyxor H&M, guldskor oklart.)

3 Comments:

Tish said...

Åh vad härligt det ser ut! Kom att tänka på älskade "Bananer i pjamas" när jag såg bilden med randiga byxor och gula strumpor. Fantastiskt!

Lisa said...

Måste ju bara berömma dig för din fantastiskt fina klädstil! Så chic på ett personligt sätt!

Isa said...

Haha! Bananer i pyamas, hurra!

Och Lisa, tusen tack!