onsdag 6 juni 2012

En nationaldag.


I morse tog jag på mig hatten för bästa konferencierkänsla och begav mig med Agnes och Christian till Vasaparken. Där spenderade jag sedan 7 timmar med att hålla koll på scenprogram och vad som skulle presenteras, sjunga till Agnes fina pianokomp, dela ut blommor och prata med söta barn i parken. Det var första gången jag var konferencier på ett såhär stort och långt evenemang och det var så himla lärorikt och roligt, även om jag var ganska duktigt nervös innan. Såhär i efterhand vet jag inte riktigt vad jag gjorde men jag tror att det gick bra. Jag hade kul i alla fall och det blev en fin nationaldag med sol och mycket folk och härlig stämning.

2 Comments:

Anonym said...

Men herre gud vilket spännande jobb, vad duktig du är....

Sus said...

Jojje W!!! Respekt! Shit vilket fint uppdrag!

Min väns dotter diggade framför scenen hela dagen =)