torsdag 28 juni 2012

Ett steg i taget, i en ny riktning.

Ibland skriver jag egna sånger. Det händer inte så ofta, men i vissa perioder har man mer inspiration än i andra. Jag tycker alltid att det är svårt, och jag tycker aldrig att det blir sådär bra som jag vill, men om man aldrig försöker så utvecklas man aldrig, och någonstans inom mig bor den där drömmen kvar att jag någon gång ska få till en drös låtar som jag är stolt över och verkligen våga göra något riktigt av min musik. Så länge lägger jag upp lite här på bloggen, när jag vågar, och hoppas att ni vill lyssna. <3  (hm, jag vet att det ser ut som att det brinner på det här klippet. Det gör det inte. Min lägenhet är intakt. Det är bara mobilappen jag filmar med som gör att det blir så...)
  Vill man höra mig sjunga mer kan man göra det HÄR.  Där hittar du en liten blandning av egna låtar och andras ord.

5 Comments:

Photographer Christian Gustavsson said...

Du är den absolut finaste som finns! Och jag älskar när du sjunger... jag blir alldeles pirrig!!

madeleine said...

meen åh så vackert du sjunger! ny karriär?

emil said...

åh gud, din röst är ju helt fantastisk!

Sus said...

Och jag älskar Christians kommentar =)

Och din röst.

Madeleine said...

Du sjunger så himla fint. Vill gärna höra mera. :)