tisdag 19 juni 2012

Håll mig hårt i handen, jag tror mitt hjärta kanske stannar.

Tydligen är vår kära Juni månad den regnigaste som varit sedan 1901. Det är sjukt länge. Och sjukt deppigt. Det gör att det blir mer biokvällar än grillhäng. Förra veckan såg jag underbara "Moonrise Kingdom" (ett måste!urgullig kärlekshistoria, underbart foto, ljuva 60-tal!) och igår efter att ha varit på releasefesten av nya tidningen "MISS WORLD", som Christian plåtat för, smet vi in och såg skräckfilmen "Chernobyl diaries". Alltså, sjukt läskig och jobbig film. Kändes som att mitt hjärta skulle stanna av utmattning, för man var på helspänn i över en timme i sträck. Hur som helst så klarade mitt hjärta pressen, men hade det lagt av, hade jag åtminstone känt mig fin när jag drog mitt sista andetag, för jag hade min nya fina pärlkrage. ;) Såhär såg jag ut:




(byxor, t-shirt, väska - VILA, jacka -H&M, skor- Vagabond, pärlkrage- Pieces)

2 Comments:

appelpaj said...

otroligt fin du är! päärlkrage låter skoj att göra.

Anonym said...

Snyggt!!