onsdag 6 juni 2012

Välkommen hit, vem du än är, var du än är.

Idag är det Sveriges nationaldag, så idag är ju en alldeles ypperlig dag att fundera över hur fint vi faktiskt har det i vårt avlånga land och hur vi ska göra för att få det ännu bättre för alla. Viktigt att vi alla tänker på hur vi ska bekämpa främlingsfientlighet och få Sverige att bli en plats där alla mår bra, och där alla känner sig välkomna. Vi har ett alldeles för fint och bra land för att inte dela med oss av det till alla. Som en liten hyllning till mångfalden och nationaldagen kommer här en liten sång framförd av mig och vackra Agnes. Det är Kents fina, fina låt - Sverige. ( ändra gärna till hd nere i hörnet av klippet så blir det bättre bild.)

8 Comments:

Anonym said...

Makalöst bra ni är grymma, vilket team...

Kattis said...

Något så fantastiskt fint! (Hittade er på YouTube, och tog mig friheten att också dela med mig av er till andra.)

Tish said...

Åhhh mina ögon rinner. Det är så fantastiskt! Shit, rent ut sagt!

Sandra said...

Du är ju så duktig vännen!

Jag länkade hos mig så att fler får höra din grymma stämma :)

Stor kram!!!

Sus said...

Gråt i hundranittio! En av mina favoritsånger. Fantastiskt fint!

nina said...

Om du skulle få göra en skiva skulle jag vara en av de första att köpa den.

lovisa/polichinelle said...

så otroligt otroligt fint. (redigerar du ljudet på något sätt? i vilket program isåfall?)

lovisa/polichinelle said...

så otroligt otroligt fint. (redigerar du ljudet på något sätt? i vilket program isåfall?)