fredag 6 juli 2012

Den första gång jag såg dig, det var en sommardag. Den första gång jag tog dig uti handen.

Förra helgen tog jag tåget ner till Helsingborg. I det vackra rådhuset vankades det bröllop mellan min morbror Anders och hans Johnny.

Anders <3 Johnny.


På väg från bröllopet sprang vi på en snubbe som hade svensexa. Han hade en uppgift att fotografera en man i kostym med kjol. Morbror ställde såklart upp. :)
Sedan blev det middag och fest hemma hos de nygifta.

De har en väldigt vacker trädgård.

En liten söt flicka lekte vid dammen.


Morbror Anders och hans galna vänner. :) Festen varade natten lång och roligt hade vi. Så himla fint bröllop och fest!


4 Comments:

Madeleine said...

Härligt! Många gratulationer till din morbror. :)

Tish said...

Åhh vad fint! Helt fantastiska bilder du tar. Har varit på ett bröllop i hela mitt liv. Jag var 3 månader gammal och det var mina föräldrar som gifte sig. Vill så gärna gå på ett bröllop!

Kram!

Anonym said...

Vilket vackert par, vilka kläder...
dom har smak det syns, och vilka fantastiska bilder.

Falk said...

Åh så fina!! Vi skulle ju stannat kvar för att kanske få en liten titt.
Grattis till kärleksparet!