tisdag 28 augusti 2012

Tacovagnen, uppstoppade djur och kära återbesök.

I lördags efter mitt jobb mötte jag upp Christian. Vi visste inte vad vi skulle göra riktigt men satte oss igräset utanför Popaganda och lyssnade på ljuvliga Damien Rice.

Efter ett tag blev vi hungriga och hittade en Tacovagn nere på spåret.



Nog med gräshäng tänkte vi sen och gick till Trädgården.
Kan tro att jag blev förvånad när jag sprang in i Linnéa Och Sverker. Jag och Linnéa lärde känna varandra på en språkresa i Hastings när vi var 15. Sedan dess har vi setts en gång, och i lördags var de på besök från Örebro och sprang rakt in i oss. Jäklarns kul!
Vi tittade i Trädgården 10 år-boken.


Så blev det dags att lämna trädgården en stund för att gå på en hemmafest. Där fanns en massa uppstoppade djur.



Tillbaka till Trädgården. Christian skulle nämligen mingelfota för trädgården hela kvällen. Väldigt bra! Jag brukar nämligen vara så dålig på att fota när jag går ut för man har så fullt upp med annat, så då är det extra bra när han fotar så blir det massa fina bilder som jag får sno till bloggen. :)

Jag och Viktor.
Mike och linslus-jag. :p

Haha! Älskar den här bilden.

Sen blev det dags för kärt återbesök nr 2. Bästa Emmie var hemma från Malmö där hon jobbar på Operan.
Vi var såklart så himla glada att ses. Saknar henne så när hon är i Skåneland.
Fina Varpu var oxå med!
När Trädgården stängde åkte de andra till Open air-fest i Högdalen, men eftersom jag skulle upp och jobba 4 timmar senare blev det hemgång för mig.Men det gjorde inget, för jag hade redan haft bästa lördagen.


1 Comment:

Linnéa Lindström said...

Åh fina :-) Det var så kul att ses! Nästa gång är det vi som bjuder på öl <3