torsdag 13 september 2012

Septemberljus.





Solen sken över Stockholm en onsdag i september. Vi passade på att sitta ute och plugga/jobba innan höstvindarna blir för kalla.  Jag kände mig fin och lite fransk och det passar ju när vackraste Felicia (som för övrigt har en hemskt fin blogg) har utnämnt denna vecka till Franska veckan. Firade lite extra med att äta en croissant. Man kan ju aldrig få för mycket av Frankrike.

Klänning Vila / Basker Hattbaren / Väska Royal Republiq / Strumpbyxor Lindex / Kappa Vintage / skor DSW New York

13 Comments:

Flora said...

alltså hur fin får man vara??

Anonym said...

HEJ FINA ISA!

UNDRAR JUST OM DIN KLÄNNING ÄR NYKÖPT ELLER EN GAMMAL FAVORIT SOM INTE LÄNGRE FINNS I BUTIK? SUPERSÖT I VILKET FALL!

KRAM

LILLI

Isa said...

Hej Lilli!
Hm... Lite osäker... Köpte den för ett par veckor sen på kollektionsutförsäljning, men tyvärr tror jag att det är en tidigare kollektion än den som är i butik nu.:( kram!

Flora: hur söt får man vara? :)

Anonym said...

FInt det blev! Bra bildbehandling! Puss

felicia said...

Ah men gud så tjusigt! Det är ju en helt underbar fransk vecka det här måste jag säga.

"oroshjärta" Lotte Fernandez said...

underbara skor!!

Regina said...

FIn du är!

Lisa said...

Alltså du är ju bara så fin!!

Vicky said...

vackra du.

Isa said...

Men tack, alla fina! :)

sofie said...

vacker !!!

Emmelie said...

Vacker och fin! Jag bara älskar nagellacket! Det verkar blänka så fint :) Var ifrån?

Anonym said...

Hittade precis till din blogg och måste säga att denna outfit var bland det finaste jag sett på länge, helt fantastisk! :)