onsdag 10 oktober 2012

Hej hej alla pirater!

Oj! Kikade in här och såg att jag fått en hel del nya besökare som tittat in. Spårade snabbt att det var bästa fröken Sandra som länkat, tack snälla söta!

Så hej till er alla nya, vad kul att ni är här! (Och hej till alla andra oxå för den delen, är ju så glada att ni är kvar. :) Tänkte att en kort presentation kunde passa så ni vet vart ni hamnat:

Isabelle. Sångerska. Skådespelerska. Studerar modevetenskap. Bor i fina Stureby söder om Stockholm. Älskar att fota. Älskar att skriva. Älskar att klä mig som en blandning mellan Annie Hall och Edie Sedgewick ungefär. Cynisk romantiker. Bitter livsnjutare. Tycker att livet är ganska knepigt ibland men såklart strålande vackert oxå. Jag väljer att dela med mig mest av det fina här (utan att vara oärlig), för på den här platsen kan livet vara lite som jag vill att det ska vara, och det är det bästa med att blogga.

Hoppas ni ska trivas! Puss och kram



 

9 Comments:

Madelene said...

Hej Isabelle!
Jag är en av alla som hittade hit via Sandra och blev omgående väldigt förtjust i din framtoning, dina bilder och ditt språk. Ser fram emot att följa dig!

Kram :)

angelica said...

åh jag hittade precis hit via Sandra och jag är fast! du är så snygg och jag blir bara så inspirerad av dina bilder, både modemässigt och fotomässigt. ska bli ett nöje att följa dig! kramar

Oskar said...

Ja, fin blogg :)

Fanny said...

Så fin blogg du har!

Firas said...

Hittade också hit via Sandras blogg. Gillar din blogg jättemycket och kommer definitivt att följa den.

Fanny said...

sv: Tusen tack!

Josefine Betonggruvan said...

oj oj så fin blogg du har! Lägger till i favoriter nu!

Isa said...

Tack allesammans! <3

Linnea said...

Vilken fantastiskt fin blogg du har! Väldigt fina bilder och fin text!