onsdag 19 december 2012

Instagram November.

Äpplen i Stureby, slips, hemtenta och pizza, kvällsfika.
En fin helg med Emmie.
Jag renoverade kristallkronan, klippte lugg, övade på att spela ukulele och hade disconaglar.
Var på världens grymmaste badhusfest som fortsatte i en källarlokal i gamla stan där jag dansade tills klockan var 8 på morgonen.  Sen gick jag på lite fina utställningar oxå. Christer Strömholm på Fotografiska och Downton Abbey-kostymer på Hallwylska.

Esther var ölsugen och söt, Agnes likaså.  Jag hängde en del på jobbet. Drömde om våren och om Johnny Depp.
Höst, höst, höst. Och sen plötsligt kom vintern och december stod för dörren.

(Vill man följa mig på instagram heter jag som vanligt isapedersen. Har man inte insta i telefonen kan man hitta mig här )

Translation:
My November through instagram. My name is isapedersen if you want to follow me.

2 Comments:

Regina said...

fint med samma träd i höst och vinter

Vicky said...

måste. se. cry baby.