onsdag 12 december 2012

Lucka 12: En bild på någon du saknar.


För 100 år sedan, närmare bestämt 2005, hade jag en fantastisk sommar på Gotland. Jag spelade i en underbar musikal i Visbys ruiner och bodde tillsammans med ca 15 personer ur ensemblen i ett stort hus ute på landet. Några egna rum i huset var det inte tal om, men det gjorde inget, för jag delade rum med 3 fantastiska flickor. Karolina, Helena och Jeanette. Under den sommaren blev vi ett fantastiskt litet gäng som delade alla hemligheter och hade tillsammans Gotlands största garderob. :) Vi är fortfarande ett fantastiskt litet gäng, enda problemet är att alla har flyttat från Stockholm till Göteborg. Alla utom jag. Så här sitter jag i Stockholm och längtar efter dessa finingar, och önskar så att Göteborg och Stockholm var samma stad.

( Klicka här för att läsa om Emilys kalender och se vilka andra bloggare som har lucköppning.)

Translation:
December 12 in Emilys calender. Todays topic: A picture of someone you miss. On the picture you see me with 3 of my best friends back in 2005. Unfortunetely we don't live in the same town any longer, and I miss them every day.

2 Comments:

Anonym said...

Åh!! vad roligt ni måste ha haft.

Anonym said...

Åååååh hurra. Vad fint att jag läste din blogg just idag. Och vill du byta stad så vet du ju vilken du ska välja. För du är saknad!! Puss å kram // Karolina