tisdag 18 december 2012

Lucka 18: En bild på din familj.

2 familjeporträtt bjuder jag på i dagens Emily-lucka. Min familj är splittrad som så många andras idag. Bild nummer ett är min familjesituation fram till att jag var 3 år. Mamma Åsa och pappa Rickard. Sedan flyttade min pappa 100 mil ifrån oss och jag och mamma bodde själva tills jag var 7. Då flyttade Reidar in och några år senare föddes min lillebror Alexander, och det är oss ni ser på det gammaldags porträttet. Bilden är från 2003 tror jag, herregud vad åren går... På pappas sida kom min lillasyster Lina till världen men henne har jag aldrig bott med, men med åren har vi fått världens finaste kontakt, och det finns inget jag är gladare för. (bild på henne finns i en tidigare lucka. :))

Translation:
December 18: A picture of your family. On the first picture you see little me with my mam and dad. Then my dad moved out, and a couple of years later Reidar moved in, and my littlebrother was born. On my fathers side, my little sister came, but we never lived together. You can see her if you scroll down to december 6. :)