lördag 22 december 2012

Som om någon målat världen. Precis sådär som man vill ha den.







Åkte upp till min älskade stuga idag. Den ligger i Enafors, 4 mil från Åre. Vi ska inte fira jul här men jag kände att jag behövde andas lite fjälluft och bara njuta av lugnet. Det är så underbart här. Att titta ut genom fönstret är som att titta på en tavla. Så vackert att det gör ont i kroppen. Min nya kompis fick vara med på bild oxå, köpte honom på vägen upp, han är hemskt julfin tycker jag. Glittrig och allt. :)

Translation:
I'm in my cabin in the north of Sweden. I'ts so lovely here. Beautiful. Just like a painting. Also, say hello to my new christmas-friend! :)

7 Comments:

Anonym said...

Helt onaturligt vackert, ser nästan overkligt ut. Vilken fin kompis!

Vicky said...

GUD så vackert! känner du till en by som heter kall? ligger bakom åreskutan. ska eventuellt dit i början på nästa år, verkar vara helt helt sagolikt. <3 GOD JUL fina!

Isa said...

Ja, jag vet vart Kall är, det är på andra sidan Åre om man ser det från min stuga. Jättefint, hoppas du åker dit! Det är ljuvligt här uppe! GOD JUL!! <3

Sus said...

WOW! Så ofantligt vackert!

Ruby said...

Wow.
So beautiful, so very beautiful.

Magda said...

åh så vackert

Johanna Af Apel said...

Gud vilka underbara bilder.
<3