fredag 21 december 2012

Those who don't believe in magic will never find it.

Nu sitter jag på tåget hem mot mitt fina Östersund där jag ska spendera hela 9 dagar.  Veckan hitills har varit så bra. Jag har såklart druckit glögg och haft julluncher,  men oxå stått framför kameran för ett litet reklamjobb, varit på en liten audition och haft ett väldigt spännande möte som får det att pirra lite i mig. :) Och nu bjuder resten av december på julmys med familj, mormors julkakor, sång i kyrkan, hemvändaröl, födelsedagsfirande och så småningom nyår. December alltså. Och jul! ♥ ( Har en fet hemtenta oxå, men den väljer jag att inte tänka på just nu... ;))

2012  har varit långt ifrån mitt bästa år, mycket grubblerier och framtidsångest. Men det känns fint att under de sista dagarna av ett mindre bra år ändå ha en känsla av att vad som helst kan hända, för det är så det känns just nu. Allting känns spännande och det är en jäkla bra start inför ett nytt år. 2013 kanske blir magiskt ändå? Men innan det nya året kommer så fokuserar vi på julen. Och den är ju alltid magisk. :)

Bildkällor.

Translation:
I'm on my way to Östersund, my hometown, to celebrate christmas. I've had a great week in Stockholm filled with mulled wine and christmascandy. I also had a photoshoot, an audition and a very interesting meeting. Feels like anything can happen at the moment, and that's the best feeling in the world! Maybe 2013 can be a magic year? But first christmas. A magic one...

2 Comments:

gry sol said...

fina Östersund! Var där igår! Bor i Sveg, eller nä.. haha bor i sthlm, är från sveg... detta blev en meningslös kommentar. Du är fin.

Anonym said...

Vad härligt det låter, njut av livet och stunden. Du vet väl att efter mörker kommer alltid ljuset...